Оплата та доставка

У будь-яке місто України

Замовлення відправляються службою доставки "Нова пошта" кожного дня. Перед замовленням оберіть найближче до себе відділення, це можна зробити на сторінці вибору найближчого відділення Нової пошти. При замовленні на суму від 450 гривень доствка - безкоштовна. Ваша посилка застрахована, тому при пощкодженні товару ми надішлемо Вам нову продукцію.

Для того щоб замовити продукцію зверніться до наших менеджерів, вони дадуть відповідь на виниклі питання.

 

Терміни відправки

Зазвичай протягом доби, кожного дня. Сумарний час очікування товару в середньому 1-3 робочих дня. Відразу ж після відправки Вам напишуть номер декларації для відстеження та отримання посилки. Відстежити пересування посилки можна на офіційному сайті "Нової пошти". Забрати посилку слід протягом 5 днів з моменту отримання, далі одержувачу буде нараховуватися плата за зберігання.

 

Способи оплати

На території України:


1) Передоплата. Найбільш вигідний спосіб покупки

Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер, і після відправить Вам реквізити для оплати в SMS-повідомленні. Оплату здійснити можна грошовим переказом в будь-якому терміналі Приватбанку, або перекладом з карти на карту онлайн. Вибираючи даний спосіб Ви не платите за послугу "накладений платіж", а це 15 грн + 2% від вартості покупки.

2) Накладений платіж

Ви нічого не платите, поки не побачите посилку і товар в своєму відділенні. Вартість товару і вартість доставки Ви оплачуєте при отриманні на відділенні Нової пошти. Додаткова вартість даної послуги - 15 грн + 2% від вартості покупки. Рекомендуємо вибирати "накладений платіж" лише для першої покупки в нашому магазині, все постійні покупці користуються передоплатою, так вигідніше. Доставка за наш рахунок проводиться тільки в разі передоплати з Вашого боку і діє виключно на суму від 450 грн.

3) Ліке пей

 

Повернення замовлення або обмін
Обмін товару
Обмін товару, який не був розпакований (збережений товарний вигляд) можливий протягом 14 днів з моменту отримання / покупки.

Всі випадки розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та правил торгівлі продовольчими товарами.

 

Повернення товару

При отриманні замовлення у відділенні «Нової пошти», перед покупкою, Ви можете оглянути продукцію. Якщо наш товар Вам не підійшов, ви можете не забирати посилку.

У разі покупки з повною передоплатою, зв'яжіться з нами будь-яким з нижче наведених способів і відправляєте замовлення назад, за рахунок одержувача.

Зателефонуйте нам (в робочий час, з 10.00 до 19.00 щодня):+38 099 484-96-89 - Vodafone

Напишіть нам (цілодобово)

E-mail: nomnom.ua@gmail.com

Компанія NOM NOM залишає за собою право коригувати умови доставки на свій розсуд.

Приємних Вам покупок!